BON TURYSTYCZNY
Co to jest Polski Bon Turystyczny?
Bon jest wsparciem dla polskich rodzin w okresie osłabienia gospodarki wywołanej przez pandemię COVID-19. Za pomocą bonu można dokonać płatności za usługi hotelarskie lub imprezy turystyczne realizowane przez zgłoszonego do programu przedsiębiorce turystycznego lub organizację pożytku publicznego na terenie Polski.
Dla kogo?
Z bonu skorzystać mogą rodziny z co najmniej jednym dzieckiem, niezależnie od poziomu dochodów. Wsparcie takie wyniesie jednorazowo 500 zł na każde dziecko do 18 roku życia oraz 1000 zł dla dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Jak działa?
Polski Bon Turystyczny jest elektroniczną formą dokumentu w formie 16-cyfrowego kodu. Za pomocą bonu możesz dokonać płatności za usługi hotelarskie w SCSK Optima do 31 marca 2022 r.
Więcej o Polskim Bonie Turystycznym na stronie www.bonturystyczny.polska.travel/
W liście podmiotów znajdziesz nas pod pozycją „ZWIĄZEK LUSTRACYJNY SPÓŁDZIELNI PRACY”
Jak zrealizować płatność Bonem Turystycznym?
- Aktywuj bon na Platformie Usług Elektronicznych PUE ZUS,
- Odbierz swój bon, który zostanie dla Ciebie przesłany w wiadomości e-mail lub SMS
- Dokonaj rezerwacji na stronie www.scsk.pl, telefonicznie lub mailowo zgodnie z warunkami obowiązującymi w obiekcie
- Podczas zameldowania poinformuj recepcjonistę o chęci skorzystania z bonu, a następnie podaj numer bonu oraz kwotę na jaką chcesz go wykorzystać. Potwierdź transakcje jednorazowym kodem sms wysłanym na Twój numer telefonu
- Miło spędź rodzinne wakacje w naszym obiekcie
Regulamin korzystania i realizacji Polskiego Bonu Turystycznego w SCSK Optima
§ Postanowienia ogólne
1. SCSK Optima honoruje płatności bonem, użyte do skorzystania z usług noclegowych zarezerwowanych przez Gościa drogą mailową, telefoniczną lub poprzez stronę obiektu www.scsk.pl.
2. Bony nie będą honorowane w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez portale pośredniczące lub biura podróży.
3. Bonu nie można przekazać osobom trzecim.
§ Okres ważności i warunki realizacji
1. Ważność bonu upływa do dnia 31 marca 2022 r. lub do momentu wykorzystania wszystkich środków do przypisanego konta.
2. Data ważności bonu oznacza dzień, do którego musi nastąpić rezerwacja noclegu i opłacenia jej bonem. Termin realizacji usługi może być późniejszy niż data ważności bonu.
3. Brak możliwości wymiany bonu na gotówkę lub na inne środki płatnicze.
4. Przy rezerwacjach opiewających na większą kwotę, niż kwota bonu, Gość zobowiązany jest do dopłaty różnicy gotówką lub kartą kredytową. Za uiszczoną dopłatę Gość może otrzymać fakturę.. Taka informacje powinna być przekazana niezwłocznie recepcjoniście podczas realizacji płatności.
Faktura za całość pobytu (bon+dopłata) może być wstawiona tylko na osobę fizyczną (faktura imienna). Faktura za dopłatę do noclegu gotówką lub kartą możemy wystawić na firmę.
5. Pobyt na niższą niż wartość bonu kwotę są realizowane, a stan konta zostaje pomniejszone o wysokość zapłaty. Za pomocą bony można płacić wielokrotnie, aż do wykorzystana pełnej przysługującej kwoty.
6. Informację o dostępnych środkach można uzyskać na indywidualnym profilu PUE ZUS.
§ Realizacja Polskiego Bonu Turystycznego
1. Właściciel bonu dokonać musi rezerwacji zgodnie z ofertą SCSK Optima bezpośrednio telefonicznie pod nr 12 655 17 49, mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprzez formularz rezerwacyjny dostępny na stronie www.scsk.pl.
2. Podczas rezerwacji prosimy o zawarcie informacji o chęci skorzystania z bonu.
3. Wpłata zadatku odbywa się poprzez przelew, który Gość dokonać musi zgodnie z warunkami przesłanymi/przekazanymi przez recepcję podczas procesu rezerwacji.
4. Każda rezerwacja jest potwierdzana mailowo, gdzie przesyłane są wszelkie niezbędne informacje dotyczące realizacji usług.
5. Zadatki na poczet rezerwacji są bezzwrotne.
6. Bonem można uregulować płatność za rezerwację w naszym Ośrodku, tylko i wyłącznie za pobyt w którym uczestniczy dziecko. W przypadku braku obecności dziecka, realizacja bonu jest nie będzie honorowana.
7. Płatność bonem realizowane jest przy zameldowaniu do obiektu. Dopłata może być zapłacona w trakcie pobytu.
W przypadku pytań odnośnie rezerwacji skontaktuj się z recepcją pod numerem telefonu
12 655 17 49 lub mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.